mandag 3. november 2014

Vinterlandskap og Stjerner

Kjapt lite innlegg fra meg nå. Blogger som GDT hos Cardmania og vi skulle bruke diser fra Marianne Design denne gangen. 



Da disse disene fra MD kom tidligere i høst falt jeg helt for dem. Bakgrunnen er fra Far Far Hill som har mye flotte bakgrunner og annet vintage stuff for oss skrappere. 

Brukte hvit kartong og lot papiret være i disen til jeg hadde svampet over med stempelsverte... Har brukt Memento.. suprise :D ... not.


Brukte så VersaMagic stempel puten over hele kuttene og embosset dem i Ranger sitt Holografiske embossing pulver... dette er blank med irriserende glitter i. Desverre vises dette ikke så godt på bildet men fungere super på vinter og sny kort. Trykket også kanten på bakgrunnspapiret i embossing puta og embosset kanten rundt.

Monterte bakgrunnen på en hvit kartong før jeg limte denne på kraftkartong basen. Så limte jeg på alle elementene og ble fornøyd med resultate, og fant ut at jeg ikke skulle lasse på med ting for engangs skyld. Holde det litt enkelt.

Ha en fin scrappe dag folkens :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Happy for all comments.
(✿◠‿◠) Ma (Merethe)